Sider

søndag 26. april 2015

Lykken er....

Å ha en datter...
Jeg har en som er helt fantastisk, især når hun gidder å leke med Mamma`n sin litt.
Sent i går kveld, før vi skulle legge oss for kvelden, fikk jeg nemlig ansikts behandling i Karolines Spa (jeg lå på sengen hennes og fikk høre på sånn meditasjons musikk med dempet belysning... så det føltes iallfall nesten som å være på spa)

Hun renset huden min, jeg fikk agurker på øynene, hallo liksom det er jo ikke noe vanlig alminnelig dritt dette her..

Så fikk jeg litt ansikts massasje og ble smurt inn etter alle kunstensregler..

Det er Mamma og Storesøster kavlitetstid det skal jeg hilse å si.
Så toppet vi det med et friskt glass agurk vann og sa takk for i dag :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar