Sider

søndag 19. september 2010

Sparkebukse!

I disse dager er det fryktelig i vinden med kosedress for både barn og voksne.
Sånn dress som har glidelås som kan trekkes helt over hodet, jeg ser kanskje ikke helt vitsen med å sørge for at en går i blinde, men så er jeg heller ikke trend xpert..

Nå synes vel jeg at disse kosedressene som forøvrig kommer i et myss av forskjellige farger og mønstre, får en til å se ut mer som en seigmann, enn noe som helst annet.
At noen attpåtil får seg til å bruke godt over 1500 kr. på en sparkebukse, gjør at jeg synes hele greia er nokså hoderystende.
Det rare er at folk går mann av huse for å tilegne seg dressen som altså etter min mening får vedkommende til å se ut som en forvokst seigmann.
Det kan sikkert være kult og hipt om man er sylfide - da gjør det liksom ikke så mye at man øyeblikkelig ser ut som om man har lagt på seg 40 kg.
Hvis man legger til 40 kg. på MIN kropp ser jeg for meg at det ikke blir like stilig...
jeg er overbevist om at dersom jeg ikledde meg en slik sparkebukse, rullet meg i sandkassa og lagt meg på gresset, ville jeg blitt omringet av en gjeng 5 åringer sultne på lørdagsgodt.

Kan hende er jeg bare missunnelig på sylfidene som blir seende ut som søte seigdamer, mens jeg selv ville minne mer om michelin mannen.

5 kommentarer:

  1. He he he...... Jeg er da i besittelse av en sånn,men har ikke bet 1500kr for den.Ja jeg ser ikke ut i den,men den er utrolig deilig å ha på seg.Du burde kjøpe deg en til en billig penge som du kan ha som kose dress hjemme,veldig deilig.

    SvarSlett
  2. Jeg vet det, Lise..
    Men de fåes til over 1500 hundre og DET synes jeg er helt sprøtt at noen er villig til å betale.
    Det kan nok hende det blir en sprakebukse på meg også, men da blir det en som ikke sender budsjettet til himmels.

    SvarSlett
  3. he, he! Skrev om dette tidlig i sommer. Her i huset har det blitt blankt nei til de som måtte ønske seg noe lignende, og for én gangs skyld møtte jeg ingen protester!

    SvarSlett
  4. Nei der kan du se, den eneste som har en slik dress her i huset og som er svært bevisst om at den KUN er til innendørsbruk er Lillebror.
    Den kostet da heller ikke 1500 kr.

    SvarSlett
  5. Jeg må nok bare innrømme at jeg synes disse "dressene" er helt forferdelige. At unger/ungdom går i dem er nu så sin sak, men voksne......

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar