Sider

onsdag 22. april 2015

Endelig under 90-kilos merket!!!

I dag har jeg bare veid meg, men ikke vært på kurs som sådan.
Med vond hofte, var det ikke noen vits i å delta akkurat i dag,
vi skulle nemlig ha trening med ball og yoga.
Det drar ikke noe særlig for en kropp som er mørbanket og har fått beskjed om å holde seg helt i ro.
Dermed var jeg innom å fikk veid meg under kusleders Argusøyne, før jeg kunne dra hjem igjen.
Dagens middag besto av storfe karbonade, med grillet søtpotet, løk og brokkoli :-)

Det var hyggelig å veie seg i dag, kan ikke si noe annet.
Vekta er nede under det magiske 90-kilos merket og står nå på vidunderlige 89 kg blank.
Det betyr det da, at jeg har tatt av 16,5 kg. på 10 uker og 2 dager :-)

Forleden prøvde jeg bunaden min, delmålet som jeg nevnte tidligere var jo å komme seg ned 15 kg. til den 17.Mai..
Det er enda en god stund til vi kommer så langt som til Nationaldagen og jeg er jo innafor så det bare ryker etter.
9 kg igjen nå så er hovedmålet mitt nådd...
Så får vi se om jeg justerer på det når jeg kommer så langt, jeg tenker vel også at det etterhvert nå vil gå tregere.
Det er jeg veldig forberedt på, det må jo snart begynne å gå litt tråere?

Ve vel, den tid den sorg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar