Sider

onsdag 22. april 2015

Om dans og drømmer...


" Å danse er som å drømme med føttene"

For min del brast drømmen altså, ganske kjapt..
Jeg hadde planer om en sånn time på treningsenteret som heter noe så flott som DANSEMIX.
Det må jeg nok bare utsette en aldri så liten stund.
Etter litt hard medfart forleden (jeg falt) så det var ikke så voldsomt dramatisk, har jeg fått beskjed av legen om å ta det helt piano den neste uken iallfall.
Det må jo kunne gå ann å få disse føttene til å danse?
De har klart det før, hele natta til og med!!
Så da er det bare å rusle rundt på plenen som mosjon for den kroppen.
Jeg får heller drømme med hodet isteden, jeg vet ikke annen råd.

I kveld er det veiing og det skal jeg klare å få med meg, om jeg så må slepe beinet etter meg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar