Sider

søndag 26. april 2015

Bacon-trass!

Forandring kan være fryktelig skummelt, noen ganger kan man nesten bli litt i overkant trassen og barnslig også dersom noen vil ta fra oss noe vi egentlig ikke er klar for å gi slipp på :-)
Litt xtra grønt da altså på pizzaen til
Storesøter og meg...

Storesøster viste meg en video i dag av en liten gutt som var kjempe opprørt fordi en ernærings fysiolog kom inn i hjemmet hans og skulle belære ham og foreldrene om hva de burde spise..
Det gikk fullstendig over styr for ham da hun kastet baconet, videoen er kjempe artig.
Ta deg tid til å se den og få deg en god latter.
"She`s acting like she`s the queen, and we are the sorry people"

I går var det litt utskeiing på meg altså, Storebror E hadde bursta og jeg laget hjemmelaget pizza og Oreokake, det er nemlig hans favoritt.
Jeg laget riktignok en pizza med en del grønnsaker på til Storesøster og meg, men oreokaken smaker ikke like godt med brokkoli til for å si det slik.
Det var fryktelig søtt, så hele stykket gikk ikke nedpå, men jeg fikk da i meg nok til at det mettet alikevel.
Søndags-Lunsj

I dag har jeg forsøkt å være veldig flink, vi har spist deilig søndagslunsj og grillet fisk til middag med grønt til.
Grønnsaker tilberedt på grill i folie er igrunn skikkelig godt.
Søndags-Middag, tilberedt på grillen ute!
Pancopanert sei, med gulrot, rødløk og purre

Ha en fortsatt god søndag folkens, det lille som er igjen av den.
I morgen starter en nye uke, med masse nye opplevelser, jeg må nok dra meg en tur til legen med denne hofta mi, for den er ikke stort bedre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar