Sider

fredag 24. april 2015

Åpenbaring og gravleggelse

Noe har skjedd..
I mitt tilfelle må det ha skjedd i hodet OG smaksløkene samtidig.
Jeg hadde et grovt rundstykke her, som jeg tenkte at jeg skulle ta halve av til frokost.
Rett og slett som en avveksling fra knekkebrød.
I det jeg satte tenne i det, kjente jeg at rundstykker er oppskrytt, at det hovedsakelig består av luft og at det slettes ikke var noe spesielt godt i det hele tatt.
Desuten ble jeg tatt litt på senga av at hodet mitt kvernet i vei om at det ikke var verd det.

Så ble det med 2 biter av rundstykket, resten gravla jeg med andakt i søppla..
Frem med RugSprø og tankene forsvant igjen.
MEN er det sånn det skal bli?
Missforstå meg rett, jeg klager altså ikke, ei heller tenker jeg at jeg skal ha noen medalje.
Det rare var bare at noe liksom falt på plass i hodet mitt,  jeg har aldri vært av det religiøse slaget, men her var det som om jeg fikk en åpenbaring.

Farvel kjære Rundstykke, du er herved gravlagt for en lang stund fremover!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar