Sider

mandag 27. april 2015

Fisk er fantastisk godt


Så ble det middag på oss i dag også..
Om det er noe som heter "grill-bakt" laks, vel så er det det vi spiste..
Med masse deilige grønnsaker og litt pasta + en klikk med Tyrkisk yoghurt.

Den fisken var så saftig og god at jeg fint kunne ha satt til livs enda mer, men så var det dette med tallerken modellen og ikke minst disse formene en forsøker å passe på da.

Jeg må foresten innrømme at jeg i dag klarte det kunststykket å klemme i meg en kvart hvetebolle...
Før jeg liksom viste ordet av det..
Lillebror fikk en bolle og ville ikke ha mer, så i et uoppmerksomt øyeblikk vandret hånden min rett til munnen og dyttet innpå av restene hans.

Det smakte fantastisk godt og det var DA jeg reagerte... Hva i all verden er det som smaker så godt tenkte jeg?
Å fikk angst padder da jeg skjønte hva jeg drev på med.
Det var på vei ned i magen allerede så det var forsent å spytte det ut, oppkast driver jeg bare ikke med.
Så det var liksom ikke noe å gjøre med det annet enn å notere seg bak øret, at jeg ikke skal gå rundt i svime ved en senere anledning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar