Sider

søndag 12. april 2015

Jobb, hopp og gryterett

Nok en helg går mot slutten, jeg har jobbet natt siden torsdag, men har da fått med meg et og annet alikevel.
Fredag var det klubbkveld på Kariåsen, vi hadde leid inn masse aktiviteter bla. surfesimulator og en gladiator arena.
Hoppeti hoppeti

Fabian var første mann ut i gladiator arenanaen før han dro hjem med Golfer`n og overlot morroa til ungdommen.
Lørdagen forsvant i en tåke for min del, snakk om å være trøtt som ei strømpe.
Med nattevakter følger det nattmat, en må bare sørge for at det er mat som er GODT for kroppen.
Her er det ikke fancy tallerkener og den slags, men en matboks gjør
igrunn samme nytten.
Søndag var jeg litt mer våken og fikk laget en skikkelig middag til oss.
Det er alltid deilig med søndag når man har jobbehelg, da er det vissheten om at man skal på siste vakt for denne gang og kan se frem til en hel uke fri.
Gryte laget av:
2 store bokser m/ hakkede tomater, 3 ts. rød pesto, 1 liten boks med erter,
1 boks hvite store bønner, 2 stk. rødløk, 1 brokkoli, 400g. kylling kjøttdeig og 11/2 dl.vann
samt litt krydder og bittelitt fullkornspasta på toppen.
En uke som for min del bla. annet vil bestå av innveiing på onsdag og en tur til familien i Lillesand på torsdag-fredag.
Utover det skal jeg bedrive sånn syssler som trening, vasking av hus og klær, turer med Marwin osvosv. for som en sier: ALL AKTIVITET - ER GOD AKTIVITET!
Mandagen derimot sover jeg vekk som vanlig etter ei natt på jobb, iallfall store deler av den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar