Sider

torsdag 9. april 2015

Tilbake til hverdagen

Etter påsken, skal en liksom tilbake til strie skjorte og havrelefse om enn ikke i ordets rette forstand.
Ikke eier jeg en strieskjorte og lefser er vel strengt tatt ikke slankekost, selv om jeg dro på med ei slags lefse i min egen versjon av taco på tirsdag..

Når 14 åringen som elsker taco (han mener at det burde serveres i konfirmasjonen til høsten) ser på meg med sitt mest bedårende blikk og spør om ikke Mamma, fordi hun er verdens BESTE Mamma..
Kan lage taco til middag, da vil man jo ikke skuffe!
Da lager man taco da, også prøver man som best man kan å få det til å bli så slankete man bare kan for sin egendel.
Man bytter bare kjøttdeigen ut med karbonadedeig, man nøyer seg med bittelitt reven ost
ei halv tacolefse, masse grønnsaker også unner man seg selv en spiseskje med mager kesam,
der 14 åringen dynker ned sin mat i rømme :-)
Vi 3 som spiser så kjernesunt, ble veldig fornøyde vi og følte at vi spiste taco.
Jeg kan fint leve med sånn taco som dette her i fremtiden også jeg.

Gårsdagens middag var også en ønske reprise for 14 åringen, han ville fryktelig gjerne ha pulled pork for det er så sviiinaktig godt.
Her er slankeversjonen av den, fantastisk!!!
Pulled pork med masse deilig gulrot stappe, agurk skiver og cherry tomater
Fargerikt JA - godt, SÅ ABSOLUTT!
Ha en super Torsdag alle sammen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar