Sider

lørdag 4. april 2015

En lang dags ferd mot natt

Jeg listet meg inn i gangen, men forjeves...
Når man har hund, kan man bare glemme å komme ubemerket inn på morgenkvisten etter nattevakt.
Marwin sørget for at Golfer`n og Lillebror F rakk å våkne og samle seg såpass at far i huset kunne snike seg rundt å få tak på gaven til bursdagsbarnet.
Så ble det en liten feiring på soverommet før jeg sloknet som et lys og var "borte" de neste 5 timene.

Når jeg kom meg på bena igjen bar det ut en tur..
En som iallfall ga blaffen i om Mamma`n hans hadde bursdag i går, var Marwin :-)
Mye kulere med ball da gitt

Hæ? har du bursta..


For å være ærlig, så driter jeg i det nå altså, jeg har ball!
ødelagt ball riktignok, men likefullt BALL!

Etter lek med Marwin ute, ble det bursdags frokost på meg
Deilig frokost og for annledningen med cola zero i glasset,
noe skal man skeie ut med på bursdagen sin :-)
Så sullet jeg rundt, la sammen litt tøy, før det var på tide med en slags middag.
Måltidene blir jo helt surrete når en har jobbet natt, normalt sett skulle jeg jo spist et mellom måltid, så lunsj og SÅ middag, men da hadde vi jo kommet helt skjevt ut for morgendagen, som er en vanlig dag - uten nattarbeid.
Derfor altså, frokost og så rett till middag.
Biff smørbrød med asparges, aubergine og tomater
og et skikkelig grovt rundstykke.

Etter middag fant vi ut at været var så flott at lek og litt hagearbeid og en skikkelig god rengjøring i uteburet til Marwin kanskje hadde vært lurt.
Sånn blir det nemlig seende ut,
når man er så dum å utstyre en Jack Russel med madrass.
Etter bildet glemte jeg helt, får skryte av det i morgen.
Når det var gjort var vi så møkkete alle mann at vi dumpet rett i badekaret og resten av bursdagen har jeg ligget på sofaen og sett på tv, blitt kilt på ryggen (det er det beste jeg vet) og hørt om alt Storesøster K har opplevd i Danmark (akkurat slik jeg forutså).

Jeg fikk desuten en kjempe søt invitasjon fra Nabo`n om jeg ikke ville være med på den lokale puben for å feire dagen min, men jeg orket ikke.
Det var så veldig deilig i joggebukse med pledd og Storesøster på sofaen at festkaramellen (det er meg det da altså) ikke orket å bli gjort noe mer stas på den dagen.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar