Sider

onsdag 15. april 2015

Det store delmålet er nådd

"Å frastå fra fristelser, er ikke det samme som å ta fra seg selv lykken"
Det kan jeg skrive under på, jeg gjør det nemlig etterhvert med den største selvfølgelighet, det koster, men det smaker også - immari godt!! BEDRE EN SJOKOLADE!!!

Hipp hurra for en gledens dag, hadde jeg kunnet si om jeg var 70 år...
Det er jeg jo ikke, men det føles som en gledens dag alikevel.
Jeg hadde satt meg som delmål for meg selv at jeg skulle ha gått ned 15 kg. til 17.Mai.
I utgangspunktet følte jeg at det målet var litt "hårete", men jaggu har jeg klart det med god margin også.

På kurs i kveld viste vekta 90,5 kg, det betyr altså det at jeg har gått ned 15 kg på 9 uker og 2 dager.
1,7 kg. ned denne siste uka.
Viljestyrken er en muskel som etterhvert har vokst seg større og sterkere enn jeg trodde var mulig.
Jeg er rett og seltt veldig stolt av min egen prestasjon, jeg skammer meg overhodet ikke for å si det heller.

Nå sier det seg vel selv at målet mot neste uke er at vekta mi skal starte med et 8-tall ?
Om det så blir 89,9 vil jeg være overlykkelig.
Jeg kan ikke huske sist jeg så slike tall på vekta :-)

Jeg simpelthen ELSKER at jeg tok avgjørelsen om å melde meg på Easylife kurs og ikke minst elsker jeg Golfer`n som satte meg på ideen.
Noen hadde kanskje blitt fornærmet eller sur om ektefellen sa at dersom du har lyst til å gå på kurs, må du gjerne det...
Jeg for min del er bare glad for at jeg har en mann som er opptatt av min helse og ønsker at jeg skal kunne nyttigjøre meg av de hjelpemidlene som er tilgjengelige for meg.


1 kommentar:

  1. Lyke til på easylife. Jeg skal igang med Benevita. Nå er det vår - og lysere dager. Besøk gjerne siden min Riisnetwork.wordpress.com

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar