Sider

torsdag 26. mars 2015

Gruppesamtale og innveiing

På kurs i går hadde vi gruppe samtale, der vi bla snakket en del om påsken og hvordan vi skal håndetere den.
Dette er første høytid og ferie etter at kurset startet.
Høytider som påske og jul spesielt bringer med seg den store stygge ulven også kalt gotteri.
Jeg har jo planlagt min sprekk på påskeaften, slik jeg tidligere har nevnt.
Med meg på veien fikk jeg da noen tips fra kursleder.
Legg inn en skikkelig hard treningsøkt på lørdags formiddag, på dagtid forbrenner man som kjent mer enn på kvelden.
Ved å sørge for å trene hardt på formiddagen forlenger man og booster forbrenningen, om man kan si det slik.
Da skal jeg med god samvittighet kunne spise en bedre middag OG klemme i meg gotteri lørdag kveld.
På søndag er det selvsagt slutt på påsken for min del, fridagene skal jeg nyte, men jeg får fylle dem med trening, kos med familien, film på tv, brettspill og kort.
Jeg er veldig fornøyd med avgjørelsen om å spise mer grønnsaker altså

Inveiing i går er jeg veldig fornøyd med, 1,5 kg. ned siden forrige uke.
Det vil altså si at jeg akkurat nå veier 93,2 kg på kveldstid.
Som alltid er det selvsagt enda mer moro å veie seg om morran, men jeg tenker liksom at den ofisielle vekta er 93,2 kg. akkurat nå.
det gir meg altså et toatalt vekt tap på 12,3 kg på 6 uker og 2 dager !!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar