Sider

torsdag 9. april 2015

Bedøvelses skjev suss

Du vet du har fått dyptrensa tanngarden når du er lam i halve fjeset til langt utpå ettermiddagen.
Nå er jeg heldigvis snart ferdig med den innledende behandlingen av en forsømt perlerad.
Skjønt jeg vet ikke om jeg tørr kalle det perlerad, ettersom den nettopp er så immari forsømt.

Veldig glad for at jeg har funnet en tannlege jeg stoler på og ikke minst denne fantastiske tannpleieren som til nå har gått over 3/4 deler av kjeven min.
Siste og avsluttende behandling i denne omgang er i morgen, etter nattevakt likegodt.
Etter det er det vedlikeholds arbeid ca. hver 4. mnd.
Da er det ikke så syptgående heller at jeg må ha bedøvelse for å få det til.

Akkurat i forhold til denne behandlingen er det faktisk påkrevet å ha bedøvelse, det er ikke bare jeg som er pysete.
Annyway, her har dere meg etter behandling i det jeg forsøker å kaste et slengkyss over snapchat til de jeg liker aller best :-)
Visst er jeg vel lekker?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar