Sider

mandag 15. juni 2009

Vaske hår på sykehus

Det er enda godt en har en datter som er oppgående...
Jeg som har krøller får en xtra utfordring når jeg ligger på sykehus!
Håret mitt er "pent" i sånn ca. 12 timer etter hårvask - etter dette går det bare en vei og den er stupbratt og nedover.
Så dagen etter oprasjon, så jeg ut som ett eller annet katten hadde dratt inn.
Dro man i en krøll - fulgte liksom resten av manken med.
Etter noen dager så det ut som en sky og etter enda flere dager, kunne det forvekslingsvis se ganske likt ut som et fuglerede..

Det er her Storesøster K kommer inn.
Hun tok med seg shampoo og balsam på syke besøk og husket enda til på hårskummet til mor.

Ååååå hvor det var deilig å få vasket såta, hun shamponerte og balsamerte så det bare sto etter, vi fikk låne "frisør vasken" på nevrologisk avdeling, for pleierene som passet på meg følte med meg og skjønte at det var på tide med vask!For de av dere som er svake i magen eller som ikke tåler sykehus serier og sår osv.


Så er denne helt meningsløse teksten som kommer her er en advarsel om at dere IKKE bør skrolle videre nedover lenger - for Prinsessen skal legge ut bilder av det såret hun har på låret som kommer etter at de har "stjålet" hud fra nevnte lår - eller donorben som de kaller det på sykehus.


Puh, det var en lang setning altså helt uten punktum der oppe, men igjen kommer masse svada slik at de som ville slippe å se herved er advart.

Dette er nemlig MIN blogg så jeg legger ut akkurat det som passer meg!!
Bare så det også er sagt, er ikke såret ubeskyttet sånn vanligvis, dette er tatt under sårskift - normalt sett har jeg på en slags skumgummi som beskytter det.


Ikke for det, det er en oppfordring altså om å legge ut bilder å HER kommer de:







Over og ut!

2 kommentarer:

  1. flink datter du har som vasker hår og står i :), og det såret så litt værre ut en jeg forestilte meg , passe vondt ser det ut også , selv om jeg vet at du nå kan bøye bene nå mere en tidligere. Men ville ikke bada i saltvann med det første liksom ,auuuuu!!!

    SvarSlett
  2. Nei, jeg forestiller meg at det ville svi litt mer enn middels mye!
    Så foreløpig holder jeg meg unna saltvann og ferskvann for den saks skyld!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar