Sider

torsdag 30. april 2015

Det går iallfall nedover med vekta

Selvom -400 gram kanskje ikke akkurat er noe å stille seg opp på trappa å rope ut i nabolaget, at en har gått ned den siste uka..
Går det da i det minste det rette veien.
Vekta stoppet pr. i kveld på kurs på 88,6 kg.
Det gir meg en vektnedgang på 16,9 kg det da etter 11 uker og 2 dager på kurs.
neste uke skal jeg på Tanita-vekta igjen, for å se hvordan dette har påvirket BMI, fettprosent osv.
Samt at vi skal måles rundt livet og den slags på onsdagen i forbindelse med kurset for å finne ut hvor mange cm. en har dratt inn, DET ser jeg frem imot.

I morgen, eller det vil si i dag ( for klokka har sneglet seg over midnatt i skrivende stund) skal jeg dessuten nok en gang ta på meg den sorte kjolen min for å se om det er noen synlige forskjeller på kroppen og ikke minst om jeg nærmer meg å være rålekker i den igjen.
Det er da iallfall lov å håpe.
Det skal bli meg en sann glede å legge ut bildene når den tid kommer.
Det er jo ikke akkurat feil å gå fra å se ut som 2 griser som sloss under et pledd, til å forhåpentlig kunne bevege seg rundt med hevet hodet og føle seg fantastisk!

Jeg er fornøyd med vekt tapet denne uken jeg, tatt i betraktning at jeg ikke har kunnet sporte eller være aktiv pga. vond hoft og vond skulder og igrunn aller mest har ligget på sofaen og sett husmor TV, så har jeg jo ingen som helst grunn til å klage.
Det blir nok en slik uke til, med å ta det rolig - legens ordre..
Så håper jeg at det tar seg opp igjen uka deretter.

Så skal jeg si noe som jeg aldri hadde trodd skulle rulle av min tunge EVER...
Jeg gleder meg til å kunne trene igjen!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar