Sider

søndag 5. april 2015

Fra vrangside til solside

Ut på tur i nydelig Påske vær i dag, Marwin Lillebror F og jeg.
Det ble ingen svømmehall på oss,  Lillebror fant ut at vrangsiden passet mye bedre enn noe annet og nektet plent å kle på seg, han skulle ikke sånn og han skulle ikke slik.
Da ble det med et for sent å dra i svømmehallen og isteden gikk vi på tur i Buerskogen.

Det var ikke noen vrangsider å se når jeg foreslo en tur i skogen, da var det bare iver etter å få på seg yttertøy.
Det var jo kjempe gøy for alle sammen og ikke minst fikk jeg litt xtra å dra på,  med vogn på runden.
I "gamle dager" hadde jeg nok okket og akket meg over det, men nå tenker jeg at det bare var supert med ekstra balast.
Jeg fikk litt hjelp av Fabian også, han syntes det var veldig stas å dytte vogna si selv.
Se bare her...
Om man skryter litt av at små tasser er sterke,
er det utrolig hva de orker og får til.
En drøy times moro, kombinert med litt trim ble det på oss.
Skygge-selfie og mini-fossefall ble det også
Vi ble en stund ved den bekken, Marwin vasset jo..
Da syntes Fabian at han burde også og ble ganske fornærmet på meg
da jeg ikke sa meg enig.
Deilig var det uansett om vi var litt uenige om veivalgene av og til..
Fabian syntes at det bare var noe skikkelig tull å holde seg på stien, dermed ble det noen avstikkere sånn innimellom. Det gjorde ikke noe det altså, for da ble jo bare turen lenger og igrunn mer morsom også.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar