Sider

torsdag 3. desember 2009

SkriveLeif

Jeg er rimelig sikker på at jeg ikke er den eneste som har skrevet en SMS og at ordboka på tlf. har tatt over og levd sitt eget liv - helt uten at jeg har lagt merke til det iallfall ikke før leeenge etter at SMS ble sendt.
I mitt tilfelle hadde jeg klart å trykke på feil tast på toppen av det hele..
For noe over 2 år siden mottok jeg en hyggelig mld. fra Tante Ellen som skrev:
"Gratulerer med nytt hus, håper dere trives og at dere har kommet i orden. Vi sees på Nyåret. Klem fra Tante Ellen."
Jeg skrev tilbake:
"Vi stortrives, det var jo bare å flytte rett inn her,alle vegger er lyse og fine. Vi vil nok skifte kjønnet etterhvert, men det får vi ta på sikt. Godt nyttår! Klem fra Tonje."

Dette har vi ledd av mange ganger siden, det jeg forsøkte å meddele tanten min var at vi gjerne ville skifte kjøkken på sikt.
Nå har vi gjort det og forrige helg var vi i selskap sammen.
Hvorpå jeg sa: Tante Ellen, nå har vi omsider skiftet KJØNNET!
Tanten min synes dette var hysterisk morsomt og på den måten måtte jeg dele SMS flausen min med resten av familien..

Over og ut!

2 kommentarer:

  1. Ja, med tasting kan det skje mye rart! Men denne var jo ganske så uskyldig og morsom!!

    SvarSlett
  2. Jada, den er nokså uskyldig...
    Det kunne sikkert vært langt værre, men mye morro har den bydd på.
    Synes liksom jeg ser det oss 4 i familien som ligger på rad og rekke bortover i hver vår sykehus seng etter endt opr. og plutselig utbryter Lillebror E som plutselig har blitt Lilleslster E: du Pappa? når han henvender seg til meg!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar