Sider

mandag 2. november 2009

Fra kjøkken til død!

Halloween er vel overstått, jeg fikk kvittet meg med en hel haug med godis i år som i fjor.
Alle hjerter gledet seg osv.
Gulvet på kjøkkenet er ferdig, veggene er malt, taket er malt og alle lister er skinnende hvite.
Kan det bedre bli?
Ja det kan det - kjøkken innredningen mangler jo da selvsagt, den hentes så fort Prinsen kommer hjem fra Nordsjøen og kjenner jeg ham rett har vi da kjøkken på null tid.
Han reiser på jobb i morgen, men blir bare en uke heldigvis..
Jeg er frisk som en fisk igjen og godt er det, litt hoste sånn på tampen men det tåler jeg.

I dag skal vi på konferanse timer, jeg sier timer for vi har klart å samle begge barna på en og samme dag.
Sånn sett er de igrunn genialt å ha en mann i Nordsjøen, for da får man xtra service hva konferansene anngår.
Da sier lærerne: å ja, det er klart - det fikser vi!
I kveld skal jeg forøvrig overaske Lillebror og Prinsen, de skal få gå på kino sammen.
M.J. da selvsagt, Prinsen er skap fan fra ungdommen og Lillebror har funnet ut at han elsker Michael Jackson..
Han synes bare det var så dumt at han måtte gå bort å dø sånn helt plutselig bare noen måneder etter at Lillebror oppdaget hvor bra musikk han hadde.
Appropo det.....
En kompis av Lillebror utbrøt for et par mnd. tilbake:
Det er så typisk at Michael Jackson DØDE før jeg begynte å digge han!
Jeg måtte trekke litt på smilebåndet jeg da, dette er forøvrig den samme unge mannen som i går presterte å si:
Bestefaren min skulle redde en fyr som hadde sunket med båten sin, han skulle redde livet hans, men han kom for tidlig, alt for tidlig - så da døde fyren i armene hans!
Det lille C forsøkte å si, var selvsagt at Bestefar hadde kommet for SENT og derfor døde mannen i armene hans.
Ja ja, på et og samme innlegg har jeg nå klart å gå fra kjøkken til død på få settninger.
Merkelig hvordan tankene liksom bare flyr av sted å lever sitt helt eget lille liv!
Over og ut!

2 kommentarer:

  1. De kan glede seg til filmen! Woody og Høvdingen så den lørdag og var storfornøyde begge to.

    SvarSlett
  2. Gutta mine var stor fornøyd de også!
    Masse flott musikk etter som jeg forsto og når man på toppen av det hele kan dytte i seg en masse popcorn og kyle nedpå masse brus midt i hverdagen - vel da er vel det oppskriften på en fortryllende aften.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar