Sider

tirsdag 12. mai 2015

Sunne og fantastisk gode lunsjkaker

Det må da være mulig å lage seg en lunsjkake som er sunn tenkte jeg...
Det var det, god var den også, man må bare benytte seg av litt oppfinnsomhet.
Tenke litt nytt rett og slett.
Dette anbefales faktisk på det varmeste, en av de bedre lunsj kakene jeg har smakt om jeg selv må si det. Jeg var helt gal og stekte dem i bittelitt olje.
De var så gode og jeg var så sulten at jeg ikke rakk å ta bilde av det ferdige måltidet før jeg allerede var igang med å spise det..
Jeg serverte lunsjkaken med et knekkebrød m/ smøreost(lett versjon åffkårsj) og frisk spinat
Jeg laget lunsjkaker til Golferen og meg selv ved å bruke disse ingrediensene:
2 grovt revne gulrøtter
ca.100 gram kylling kjøttdeig
1 gul løk
1/2 rød paprika
bittelitt reven lettere gulost
litt hakket hvitløk og litt Herbamare urtesalt.
Man tager hva man haver og VIPS har man lunsj-kaker :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar