Sider

onsdag 28. oktober 2009

Influensa i heimen

Storesøster K har vært syk siden mandag.
Det begynte med hodepine og feber, nå er det verking i kroppen og slapphet samt tyngre å puste enn normalt.
Legen var ikke i tvil om at det var snakk om influensa, og vi måtte behandle det og ta forhåndsregler som om det er Svine Influnsa fikk vi beskjed om.
Det er derimot for sent med noen Tamiflu ettersom det er mer enn 42 timer siden det brøt ut...
Prinsen har hodepine og føler seg slapp og verker i bena.
Lillebror er i full vigør og selv har jeg hodepine men ingen andre symptomer.
Jeg var på jobb i natt, det gikk helt greit det altså, men da vi fikk beskjed om at det lå ann slik med Storesøster, ringte jeg likegodt å sa fra på jobben - jeg har jo 2 netter til egentlig.
Sykepleier på jobb ba meg ringe legevakta for å høre om hvordan vi skulle forholde oss til om jeg kunne gå på jobb eller ei.
Jeg kom med de opplysningene jeg hadde og da de på legevakten forsto HVOR jeg jobbet hen, ble de særdeles skeptiske.
Jeg er jo ikke på noen lukket avdeling, jeg har å gjøre med et helt bygg på natta, dermed var de svært motvillige til at jeg skulle gå på jobb.
Så nå sitter jeg her da å dingler med beina mens jeg kjenner etter om jeg synes at flere symptomer sniker seg på.

Mureren var her å støpte gulv men jeg sov, så i morgen er det klart for flislegging.
Her er gulvet, etter at alt er fjernet - sånn har jeg levd i en drøy uke og vel så det!


Nå er det altså støpt og klart for flislegging!
På fredag skal alt være klappet og klart, Banken er med på nytt kjøkken, så så fort vi blir friske allemann alle, må vi haste av sted å få det i hus!

Over og ut!

2 kommentarer:

  1. god bedring til dere alle , håper du slipper å bli skikkelig syk, likte det at banken var med på nytt kjøkken:)

    SvarSlett
  2. Det likte vi også!
    Akkurat nå er jeg veldig glad i DNBNor - Stooor suss til Dnb!
    Jeg har ikke feber enda, å har igrunn bare en murrende hodepine hele tiden...

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar