Sider

onsdag 18. mars 2015

En slags wok

Joda det ble vel en slags wok, den ble om ikke annet laget i en wok panne.
Dessuten smakte det kjempe godt, da er det vel skit samme om man vil kalle det gryte eller wok.
Det ble nok en veldig enkel rett dette her, kun bestående av karbonadedeig, blomkål og brokkoli.

Dette brukte jeg:
1 blomkålhode
1 brokkoli
ca. 500 g. karbonadedeig
2 ss. mager kesam
Herbamare  Spicy Pikant

Slik gjorde jeg:
(Nå kan vel de fleste wokke, så dette er vel helt unødvendig, men skit au)
Man tager en wok panne.......
Jeg delte grønnsaker i små buketter, litt sånn wok størrelse da om det er noe som i det hele tatt heter det? Så woket jeg dem i VANN, jeg brukte ikke så mye som et gram olje.
Karbonadedeigen forstekte jeg, den også i vann og kryddret godt underveis med herbamare.
Så deiset jeg kjøttet oppi sammen med grønnsakene helt mot slutten.
Tilsatte 2 ss med mager kesam og vips hadde vi en kjempe god middag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar