Sider

onsdag 25. mars 2015

Hurra for KNEKKEBRØD

Med velignelse fra kursleder har jeg nå "tatt tilbake" nok et måltid.
Etter seks uker uten å sette tenna i noe som virkelig KNASER er det en helt fantastisk følelse å spise knekkebrød til frokost.
Jaja, knekkebrød og knekkebrød, vi snakker Rug Sprø og FiberRik her, men du verden så deilig de knaser.
Oooo lykke, jeg hører selv hva jeg sier og synes det er nokså surealistisk å bli så over seg av begeistring over knekkebrød.
NYTELSE som knaser!!!!

I dag fant jeg en bukse i skapet jeg har spart på itilfelle jeg skulle bli smalere engang.
Den passer og den har til og med litt å gå på sånn at jeg får puste.
Dette blir bare mer og mer moro, i går var jeg engentlig litt depp, jeg kjente at jeg hadde lyst på sjokolade og at det buttet litt imot.
Jeg styrte unna selvsagt og våkner altså opp til knekkebrød som knaser og ei bukse som plutselig passer igjen.
Det faktum at det snør ute nå, er meg revnende likegyldig og jeg gleder meg til kurs i kveld.
Så får en se hva vekta sier, jeg har ikke de helt store forventningene til vekta om jeg nå skal være ærlig (å det skal man jo), siden jeg gikk ned såvidt mye forrige uke.
Men bare det går nedover er jeg stor fornøyd.

Hurra for knekkebrød!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar