Sider

søndag 8. mars 2015

Fristelser i fleng

Alt i alt er jeg fornøyd med dagen i dagen og min egen innsats, om jeg kan kalle det innsats og ikke falle for de helt store fristelsene.
Det ble kyllingsalat på meg, fra den bollen som var spesiallaget til oss som IKKE skulle ha pasta osv.
Med ketosebrød ved siden av :-)


De andre kunne meske seg med en litt mer avansert variant av kyllingsalat med pasta og loff til.


Så var det disse evindelige kakene da, som jeg styrte glatt unna, det jeg derimot unte meg var ei spise skje mager vanilje kesam , pent dandert på en plett med blåbær, bringebær og jordbær attåt.
Det var kjempe godt!


Det tror jeg gjestene syntes det var også, for de bæra ble ikke gamle for å si det sånn :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar