Sider

onsdag 18. mars 2015

ååååå, det går likar no!

ENDRINGSGLEDE var temaet på kurs i kveld.
Jeg kan med handa på hjerte si at jeg ser på det som en stor GLEDE med alle endringer.
Ja vel så er det vel sikkert litt skummelt også, men aller mest glede.

Jeg mener, hvem er det som ikke gleder seg over å være i bedre form? over å ha gått ned mange kilo allerede på så kort tid?, over å føle seg REN innvendig?, over endelig å føle at man har overskudd, ha energi?, kjenne at man har viljestyrke til å si nei takk til ostekake i den en fødselsdagen etter den andre?

Skummelt? jaaaa, det er kanskje litt rart i det minste å tenke på at neste gang jeg spiser reker kan de godt være i trengsel, men de trenger ikke slå følge med et tonn majo og loff.
At jeg heretter når jeg skal "belønne" meg selv, vil det være i form av en opplevelse eller et hyggelig møte olign. IKKE noe jeg putter i munnen.

Så enkelt og så vanskelig er det!

Dagens vekt er jeg altså så fornøyd med at hadde jeg ikke hatt ører, ville smilet gått helt rundt.
Kjenner nesten at jeg blir litt fjollete bare ved tanken.
2,1 kg ned siden forrige uke - JIPPI!!!!
Det vil si at jeg nå etter 5 uker og 2 dager har slanket og trent bort 10,8 kg.
Med en vekt som i utgangspunktet var sørgelige 105,5 er jeg nå nede på 94,7 YES YES YES

Jeg lover at det er verdt det!!
blææææ, nå hørtes jeg hoven ut - men det har jeg lov til å være, jeg er nemlig SUPER FLINK!
SÅNN føler jeg meg nå, hæppi hæppi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar