Sider

mandag 30. mars 2015

Helgen oppsummert

Kort oppsummert har helgen kunnet by på nattevåk på Ungdomsklubb, hyggelig samvær med familie i Nittedal, feiring av en 3 åring, entusiastiske barn, dødsslitne barn, høylytte barn, trassige barn + mange fristelser som jeg hovedsakelig klarte å styre unna.
Jeg valgte dette isteden for kake på søndag

Jeg snublet i et par pizza stykker fredag kveld, men dem kaller vi for middag.
Lørdag ble jeg servert wok som var proppfull av grønnsaker, så det sier vi er greit, selv om den sikkert inneholdt både olje og kokosmelk.

Søndag var jeg back on track :-)
Jeg har skjært klar av påske godt, jeg har sittet en hel natt i kiosk på klubben omgitt av godis uten å vike en tomme, jeg har sagt nei til pølser i brød, cupcakes som så aldeles nydelige ut og bløtkake alà Terje.
Bløtekake - nei takk
Fabian koser seg med cupcakes,
som seg hør og bøe spiser han frostingen FØRST


Det sier jeg meg faktisk særdeles fornøyd med!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar