Sider

mandag 9. mars 2015

Trening og urtesalt i skjønn forening

Treningen i dag:
oppvarming til en ble peonrød i trynet for så å komme seg gjennom treningsprogrammet Jonas har laget til meg.
Å gå seg "ned" på mølla ble i dag en aktivitet forbeholdt pyser - det er jeg jo ikke.
Sannheten er naturligvis at jeg ikke rakk det, dersom jeg skulle skvise inn trening mellom levering i barnehage og kjøring av foreldre til Torp.
Er så fryktelig travel i dag...
Det er jeg vel strengt tatt ikke, men for det første vil man jo forsøke å få til dette med å spise hver 3. time også skal jeg igang med 4 netters jobbing fra i kveld.
Da må det forberedes ved å legge inn en god lang cowboystrekk midt på dagen.

Hvordan løser en så dette med å jobbe natt og følge et opplegg hvor en i utgangspunktet skal ha i seg 5-6 måltider i døgnet hver 3. time??
Joda en fortsetter bare å spise hver 3. time så lenge en er våken..
Etter det første døgnet, løser det seg jo helt selv ved at jeg følgelig sover hele dagen.


En anbefaling sånn på tampen.
Alle vet vel at salt binder vann? og når man gjerne vil ha av seg noen kilo er jo det noe dritt ikke sant.
Istedet for å bruke salt for at maten skal sparke litt fra seg og en kjenner at smaksløkene lever, så kan man med god samvittighet benytte seg av urtesalt (fåes kjøpt på Meny og i helsekost, mulig flere steder også)
HERBAMARE er tingen!
Den finnes i 2 varianter som jeg har funnet, den originale og den som heter Spicy Pikant. at det itillegg smaker langt bedre en "vanlig" salt, tar jeg med meg som en bonus.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar