Sider

onsdag 11. mars 2015

Onsdag med kurs og vekt

Det er alltid inspirerende med kurskveld.
Man treffer andre i samme situasjon, man får veid seg og forhåpentlig har man gått ned noen gram siden sist.
Dessuten er vi velsignet med fantastiske kursledere.
Det er alltid gøy å høre på Evy, i dag har vi hatt karbohydrater som tema, men jeg er sikker på at den dama kunne holde et times langt foredrag om en binders.. allikevel hadde vi nok sittet som tente lys.
Etter en kurs kveld, får iallfall jeg ny giv til å gå løs på enda ei uke med foreløpig strengt regime.

Så var det vekta da folkens, 1,3 kg. ned siden forrige uke - det er jeg fornøyd med altså.
Tatt i betraktning at jeg nå har begynt å spise et tallerken måltid igjen, resten går på shake og supper.
Igrunn mest shake for min del, jeg er så lei av de suppene.
Et totalt vekttap så langt på 8,7 kg, dette iløpet av 4 uker og 2 dager.
Det er selvsagt mye gøyere å veie seg om morran, rett etter at en har tisset og man fremdeles er splitter naken :-)

Motivasjonen vokser bare kjenner jeg, i takt med at vekta stadig går nedover!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar