Sider

mandag 23. mars 2015

Jeg stråler!

Det er så utrolig gøy når folk legger merke til at det skjer noe!
Når de på toppen av det hele SIER ifra at de legger merke til at man ser friskere ut, at man ser godt ut. Glem det med at noen sier at : nå har du gått ned i vekt... hallo , det vet jeg jo - det forteller jo badevekta meg.
Nei, det er noe helt annet når kollegaer, familie og venner sier at man ser godt ut.
Solstråle - selfie


I dag da jeg kom på jobb fikk jeg beskjed om at jeg STRÅLTE - slå den da!
Det er jo toppen av lykke eller hva?
Nå kan det jo hende at min kollega bare er veldig hyggelig sånn generelt, men jeg føler kanskje at hun har litt rett.
Huden min er klarere, den har liksom fått mer farge , jeg føler meg jo så mye bedre også.
Jeg er sikker på at mye av grunnen er alt dette vannet jeg tyller i meg.

Uannsett, jeg skal nok leve en liten stund på at jeg STRÅLER!
Og HURRA for søte og snille kollegaer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar