Sider

fredag 12. desember 2008

Dette er ikke mye pent!


Denne damen må da ha missforstått fullstendig?
Ellers er det event. slik at det betyr enormt mye for henne å havne i Rekordboka..
Hva som nå enn er motivasjonen for å ha 6000 piercinger som tilsammen veier 3 kg., vet vel bare hun - for meg er det helt uforståelig.
Greit nok at enkelte ønsker å smykke seg med noen få men, dette ser jo helt groteskt ut!!
Hun har altså 500 stk bare i område sør for navelen - populært kalt kjønnsorganet.
http://www.abcnyheter.no/node/79167

Jeg kommer da selvsagt til å huske på at jeg selv forsøkte meg på piercing en gang tidlig på 90-tallet, da i nesen.
Mamma ble så hoppende gal at hun kjeftet uavbrutt på meg i nesten 2 timer.
Jeg fikk beskjed om at den "dobben" skulle ut av nesa mi, litt fortere enn svint og at dersom jeg ikke gjorde som hun sa ( jeg var 16 år) fikk jeg ikke lov til å besøke Bestemor og langt mindre Mommi (Mormor).
Jeg skulle ikke få lov til å være med i familie selskaper, jul, 17. mai eller St. Hans, jeg skulle iall hovedsak ikke få lov til å være ut blandt folk i det hele tatt synes jeg å huske at hun sa..
Hun lurte dernest på hvor jeg hadde gjort av Sarien min (indisk folkedrakt for den som ikke skjønte) og hvor "kaste" merke mitt var?
Eller var jeg kanskje så "lav- kast" at jeg ikke engang hadde et kastemerke.
Dama ble spinnvill og jeg hadde den piercingen i sånn ca. 20 timer før den mer eller mindre ble tvunget ut av nesa mi!
Skal jeg være helt ærlig er jeg igrunn glad for det i dag altså, selv om jeg den gangen syns at Mamma tok litt hardt i og var dønn urettferdig osv.
Hadde jeg kommet hjem å sett ut som den dama fra Brasil, så spørs det om moren min hadde blitt så gammel.

Jeg hadde en episode som var døds pinlig i butikken, nærmere bestemt ferskvare disken med min nå 11 år gammle datter, den gangen var hun 3 og hadde allerede da kjaftamente i orden.
Bak disken sto det ei jente/dame som må ha vært på min alder, ca. 25 - 26 år den gangen.
Hun hadde piercing i leppen, nesa, og ved øyet altså til sammen 3 herligheter.
Hvorpå det da smeller fra min datter: Sånn som du har i ansiktet synes Mamma`n min er stygt, det skal ikke jeg ha når jeg blir stor!!!
Jeg kunne selvsagt ha sunket igjennom gulvet.
men , sånn er det altså når en har satt barn til verden!

Over og ut - helt uten piercinger!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar