Sider

torsdag 26. mars 2015

Med fres og muskler


En venn i nøden...
Du trenger ikke trenings senter så lenge det laver ned med snø...
Jeg har måkt verandaen ved utgangspartiet, og en sti derfra ut til gårdsplassen.
Man har tatt i litt og måkt bra vil jeg påstå når man graver frem beleggningssteinen.
Se her, nå blir det sikkert fortere VÅR!

Heldigvis har vi snøfreser og jeg har benyttet meg av den også for å fjerne snø fra resten av gårdsplassen, men om noen inbiller seg at man med en vanlig dødlig freser bare kan gå bak å styre med de mengdene snø som er ute nå og atpåtil med snø som er så våt - vel, da må de tro om igjen.
I farta :-)

Marwin elsker snø, han kan leke og base og ikke minst er det masse nye steder å markere seg på.
Det hjørnet har jeg ikke tisset på før,
jeg er sikker på at det ikke var her ista`


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar