Sider

tirsdag 10. mars 2015

Klar ferdig spis!

I dag har Golferen reist på jobb i Nordsjøen.
Storebror hadde vært i byen med en kompis og samtidig passet på å få i seg yndlingsretten som er KEBAB.
Dermed ble det bare Storesøster, Lillebror og meg til middag.
Lillebror var skeptisk og lot seg ikke lure til å spise dette her
Enda jeg kunne fortelle at det skulle bli så kjempe godt.
For godt var det når alt var klart for servering, se bare her:
 Blomkål og brokkoli purè med karbonadedeig, sopp og asparges!

Slik gjorde jeg:
Kokte brokkoli og blomkål, som jeg kjørte i blender m/ litt av grønnsaksvannet.
Stekte litt sopp og asparges uten bruk av olje el. lign. krydret godt med Herbamare Spicy Picant.
Stekte ca. 250 gram karbonadedeig, krydret med noe herbamare original.
Så anrettet jeg på en lunsj tallerken, slik at det så ut som det var masse mat.
Vi ble gode og mette i posene våre vi altså.
Lillebror derimot rynket på nesen og ville ikke ha, han ropte isteden på Gekkebrød med apostei (les knekkebrød med leverpostei)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar