Sider

fredag 13. mars 2009

Premiere i kveld!

Om få timer skal jeg på Kino med et par venninder av meg..
Det er de samme 2 vennene som je har gjort så mye ugang da jeg jobbet i Tyrkia sammen med..
Vi skal i kveld på Premieren til Menn som hater kvinner.
Som alltid når vi går på kino, gjør vi forferdelig dølle og barnslige ting sånn som å rope ut av våre lungers fulle kraft (rett før filmen begynner): ER ALLE SAMMEN KLARE??
Noen ler, noen blir irritert og innimellom får vi regelrett kjeft!
MEN vi må bare gjøre det, det er blitt en tradisjon!

Vi har hatt mye morro sammen opp igjennom, noe av det kan jeg selvsagt nevne, men det får bli en annen gang.
Nå har jeg vært i dusjen, jag har rakat mina ben og fiksa håret..
Så alt ligger til rette for en ellers fortryllende aften!

Hjemme etter filmen, venter Prinsen med ferske reker og god armkrok og i morgen bære det av sted på utdrikkingslag for min del!

Ønsker alle en god helg og alt det der, også lover jeg lisbeth, at det kommer flere episoder iløpet av helgen!

Over og ut!

4 kommentarer:

  1. kose deg på kino, referat er ønskelig ;))

    SvarSlett
  2. joda, vi ropte vi vettø, men det var så mye uro i salen ellers fordi noen lys gikk på osv..At vi igrunn bare fikk litt latter fra de som satt rundt oss - ikke noe kjeft eller sure miner i dag altså!
    Filmen var usedvanlig bra faktisk - terningkast 5 fra meg!
    De kunne sløyfet noe av det sentimentale heeelt på slutten!

    SvarSlett
  3. traff på lene spl. i butikken, de hadde også vært å sett filmen ,hun syntes det var en bra film også...

    SvarSlett
  4. Bra du fremdeles kan gjøre dølle ting og å¨være barnslig:) Skulle også gjerne sett filmen,får ta det når den kommer på dvd. Ser frem til neste episode.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar