Sider

torsdag 28. mai 2015

Ut å gå på den Kinesiske mur!

I dag har hun trent...
Ikke noe uvanlig det kanskje, men stolt da serru...
Er oppe i 90 kilo i beinpress, hahah det er MER enn jeg selv veier det gitt!!!
Det er litt GØY!!
Det kan se ut som jeg bare slækker`n,
en må ta pause mellom slaga har Jonas (PT) sagt.
Jeg begynte på 60 kg. nå er jeg altså oppe
i 90, før jeg vet ordet av det snakker vi sikkert 100kg.
Det er kanskje den eneste gangen vi snakker om kilo som det er gøy å gå opp!
Livsstil OG velvære - Ja takk!

Utover det har jeg bla. brukt tortur redskap for magemuskler og tatt meg en spasertur på den Kinesiske mur.
Tortur for magemuskler dette her, men det hjelper sikkert...

Kanskje ikke like spennende som å gå mosjonstur på den virkelige Kinesiske muren,
men det duger... Bedre enn å stirre ut i lufta iallfall. Det er vel ingen hemmelighet
at å gå på tredemølle er sinnsykt kjedelig.

Uten mat og drikke, duger helten ikke - så her er dagens lunsj!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar