Sider

onsdag 27. mai 2015

Jeg har et liv å rekke, sa hun...

Ser man det, travle dager med oppheng av redningsvest og nøter..
Er ikke det litt gøy at en har så mye å gjøre og fara med at en ikke har tid til annet ..
Nå hørtes jeg fryktelig travel ut, det er jeg selvsagt ikke.
Jeg har hengt opp noen nøter på verandaen (kjempe jobb?)
Jo også en gammel redningsvest.
Ryddet i utebod, ryddet og kvittet meg med masse juggel-smykker jeg ikke bruker lenger.
Skiftet fler dritt bleier enn jeg har lyst til å tenke på...
vært på noen treningsturer med Marwin i skogen, jeg har sågar løpt.
Marwin og jeg er bestevenner akkurat nå
Ergo har jeg da også brukt usedvanlig mye tid i dusjen, jeg har også tatt en dupp i spabadet på verandaen som Golferen kom i "skade" for å kjøpe her for et par år siden.
Jeg har lagt inn bestilling på,ventet utålmodig på for så å hente en party cooler til verandaen.
I et fåfengt forsøk på å komme pollen til livs, har jeg ved flere anledninger vasket over border og benker ute, bare for å se at det en time senere er like ille igjen.
Hvor skal du begynne hen??? Det ser jo ut som et krigsområde
Jeg har spent fulgt med på at Ungdomsklubbens buss til Tusenfryd har fylt seg opp sakte men sikkert, det er jo en kjempe jobb kan dere skjønne.
Når flinke damer uten et liv har ryddet, kan det fort se sånn ut og man har
2 søppelsekker med panteflasker og 2 søppelsekker med skiiit i bilen - fyllinga neste!!
Innimellom alt dette har jeg rukket å begynne å se FRIENDS fra begynnelsen igjen og er nå mot slutten av sesong 2!!
Som dere skjønner har jeg travle dager...
Med denne på verandaen skal iallfall ikke jeg lide meg gjennom varm drikke i sommer
PÅ toppen av dette har jeg vasket klær, hus, laget middager og vært helstids-Mamma.
Som lønn for alt strevet har jeg fått noen aldeles fantastisk gode klemmer av barn og mann, samt et par spisse albuer i ryggen og hei jo, stemmer det noen spark i ryggen også fra Lillebror som har funnet ut at det er kjempe stas å ligge mellom Mamma og Pappa om natten når han våkner..

Livet er herlig - sånn helt seriøst altså!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar