Sider

onsdag 3. juni 2015

Yippee Ki Yay !!

Ooooo lykke, nå beveger endelig vekta skikkelig på seg igjen, til tross for magevirus på 2. døgnet tok jeg turen på kurs i kveld for å få veid meg.
2,4 kg. ned fra forrige kurskveld, så nå står vekta på 85,5 kg.
Totalt har jeg altså mistet 20 kg på 16 uker og 2 dager :-)
Det er søren ikke dårlig altså.
Jeg trodde først den var på 19,9, det handlet nok mer om at jeg er dårlig i hode regning enn noe annet eller at jeg har dårlig hukommelse eller at jeg ble så satt ut av resultatet at jeg måtte summe meg litt før jeg skjønte det.
Annyway, gøy er det lell, nå er det bare 5,5 kg. til så er målet nådd, det er helt fantastisk å tenke på :-)
Blir jo bare enda mer motivert av dette her...
Karoline tar bilde av en veldig blid Mamma som rakk å posere for fotografen før hun løp på DO

Magevirus ja, fyttikatta.....
Det værste er i grunn ikke all do-flyinga, men heller det faktum at jeg har skikkelig magekramper.
De værste krampene har heldigvis gitt seg nå, men litt feber og ganske så vondt i hodet har jeg fortsatt.
Hver gang jeg spiser noe begynner krampene, men spise må jeg jo..
Hvis ikke stopper jo forbrenningen helt opp og det kan jeg ikke ha noen av.
Selv om jeg er syk, stoppet det meg IKKE fra å smile fra øre til øre når jeg kom hjem her, Storesøster foreviget det naturligvis.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar