Sider

torsdag 7. mai 2015

Status etter 3 måneder

Nå regner jeg altså med at noen av dere nesten har gjort på dere i spenning..
Hvor mye har den usannsynlig lekre dama på Buer egentlig gått ned i vekt etter 12 uker på slanker`n?
Whitout further delay...
Hylstret mitt veier nå 88,2 kg. som gir meg en vektnedgang pr. 12 uker og 2 dager på...
Hele 17,3 kg Hipp Hurra for hu som har vært så flink!

Litt i overkant breial og eplekjekk der kanskje, jeg er selvsagt uenig.
Dette er tall å rope fra hustaket nemlig.

Etter en runde hos Jonas på Tanita vekta i dag, har jeg masse å glede meg over.
Feks. kan jeg skryte på meg at forbrenningen min har mer en fordoblet seg.
Tidligere hadde jeg verdier på 3, de ligger nå på 7.

Jeg hadde for 3 mnd. siden en BMI på forferdelige 36,3 - den er i dag på 30,5.
Den trenger selvsagt å bevege seg videre nedover, men mye bedre enn før altså.

Jeg kunne sikkert ramset opp mer, men det ser jeg ingen vits i... da sovner dere sikkert underveis.
Avslutter heller innlegget mitt med den herlige kommentaren jeg fikk fra Jonas (treneren) i dag:
"Se på deg da Tonje, du har jo ANSIKT"
Og mitt svar på det:
"JA, også har jeg HALS, er ikke det gøy da?"

Bill.merk.: Beskjeden, men sexy fra Buer!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar