Sider

lørdag 2. mai 2015

Kaos

I dag var Lillebror og jeg en liten tur på Biltema for å kjøpe arbeidshansker og bånnstoff til båten, i morgen skal nemlig Storesøster og noen av jentene hun skal være Russ sammen med ha dugnad hos oss. (de er ikke russ før til neste år, men pengeinnsamling starter tidlig)

Det som bare var en liten tur, ble en lang affære, for et kaos.
Fra hovedveien og opp til parkeringsplassen v/Biltema, tok det meg ikke mindre enn 15 minutter før jeg hadde fått parkert, det er snakk om en strekning på høyst 100 meter.
OMG, er det mulig... Hele Sandefjords befolkning hadde øyensynlig noe der oppe å gjøre.
Det var selvsagt ikke bedre på vei ned fra parkering til hovedvei heller, da snakker vi 20 minutter.

Enda godt jeg ikke har et liv å rekke!

Nå er det bare noen dager igjen til Golferen kommer hjem også, da blir det overbygg type pergola over terrassen, det skal bli deilig altså.
Flotte greier å ha en handymann og dele seng med :-)
Det kommer definitivt skrytebilder etterhvert som den står ferdig.

I morgen skal jeg altså være formann kan man vel nesten si, jentene skal jobbe - jeg skal sitte å peke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar