Sider

onsdag 20. mai 2015

Sjekk hu har midje da!

Kurs i kveld, endelig får`n si.. Det er hele 2 uker siden sist.
Når en har blitt vandt med å gå på kurs hver onsdag, må man omstille seg litt når det plutselig skal gå 2 uker i mellom heretter.
Kurskveldene er "hellige" for meg, det er akkurat den formen for input jeg trenger for å ta fatt på  de neste dagene i resten av mitt liv.
Kjøleskapet bærer preg av at jeg går på Easylife

Nå er altså vekta nede i 87,9 kg. Det er 300 gram ned siden forrige veiing.
Status etter 14 uker og 2 dager er da: 17,6 kg. Hipp Hurra nok engang.
Noe som kanskje er enda mer oppløftende enn å ha gått ned 300 gram på 2 uker,
er at jeg jo selvfølgelig at jeg har KRYMPET!!!!

Jeg har krympet litt både her og både der, rundt livet feks. har jeg "mistet" 14,5 cm.
WOW tenker jeg og er kanskje for første gang i mitt liv Happy Babetsi for å ha mistet noe som helst..
Rundt hver arm har jeg tatt av 3,5 cm. Hvor fantastisk er ikke det??
Neste gang nå er altså 3.Juni, det føles leeenge til

Hvem skal jeg takke for dette, først og fremst meg selv selvsagt, det er jo JEG som har gjort jobben, men jeg skal nok også takke familie og venner som støtter meg på veien og gir meg komplimenter som bidrar til at motet holdes oppe også de dagene det ikke er så lett.
Så tenker jeg at jeg skal takke mine "medsammensvorne" på kurs og ikke minst kursleder Hege som er akkurat passe streng og akkurat passe masete og akkurat passe fantastisk på alle mulige måter.
Storesøster oppfordrer Moder`n til å trene kan det virke som :-)

Så tusen takk til oss alle!
Mest av alt er jeg kanskje takknemlig for at jeg tok avgjørelsen om å ta tak i livet mitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar