Sider

onsdag 29. oktober 2008

Nabo`n fra HELVETE ?

Dagen i går begynte igrunn bra for min del..
Jeg ble bedt ut på middag og var innom ei venninne en tur samt hentet mitt eldste barn på en fritids aktivitet - så langt bra og nogenlunde normalt om vi ser bort i fra middagen!

Jeg kommer hjem, setter meg i stua og vil se på TV men, får beskjed av den boksen med duppedingesene under der, at NEI, det kan du ikke for det finnes ikke signal.
Så tenker jeg først at det sikkert er forbigående, så jeg setter meg ved pc`n for å surfe på nett men, NEI jeg har ikke nett!!! Jeg får bange anelser og sjekker så tlf, som også er død da vi har IP telefon hos oss.
Jeg ringer Canal Digital og snakker med en hyggelig fyr som sier at han må sette meg til en teknikker, jeg snakker med teknikkeren som ikke er fullt så hyggelig når han forteller meg at de må se på problemet og det kan ta 1 til 3 virkerdager.
Så ringer jeg til nabo`n for å høre om DE har TV - signaler? joda får jeg vite det har de!
Hm, tenker jeg lettere irritert over hele Canal Digital greia.
Slenger på en film med Varg Veum og legger meg i håp om at det ordner seg i morgen...

Klokken 09.00 ringer det på døren og utenfor står en repratør.. han forteller at han skal legge opp en ny linje inn til meg UTEN at det skal koste meg ett rødt øre. Det er jo flott sier jeg men, hvorfor duger ikke den linja som går via nabo`ns hus? fra gammelt av er det nemlig sånn i gata her hos meg.
Så får jeg vite at Nabo``n min har kuttet av linjen da likesågodt!
Men hvorfor i helvete sa han ikke det når jeg ringte??? og hvorfor kunne han ikke sagt at han i lengre tid har kranglet med Canal Digital om det at linjen vår går om boksen på veggen hos han?

DRITTSEKK!

Det han selvfølgelig skulle ha gjort denne naboen min er jo å ha sagt til meg at du Tonje.. jeg gidder ikke dette lenger så nå gjør jeg sånn og slik og du/dere er selvsagt velkommen ned til oss om dere skulle ønske å se på noe på TV ettersom det er jeg som lager problemer for ikke no!

DOBBEL IDIOT!

Over og ut!

2 kommentarer:

  1. Kron idiot av en nabo ja, kunne jo gjort det så mye enklere, egoist er jo åsså et ord som slår meg her.
    Men nå har du i allefall gleden av din HELT egen kabel som ikke kuttes av :))

    SvarSlett
  2. Du sier noe Gunde... Det er det jeg har - en helt egen kabel som er bare min min MIN

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar