Sider

lørdag 29. november 2008

en halv kilo julekaffe!!!


Var da på julebord og alle skulle ha med en pakke hver slik at alle igjen fikk en pakke av "nissen"
Hva fikk jeg? du gjettet riktig: En halv kilo nymalt julekaffe - også jeg som ikke drikker kaffe engang da..
Lyspunktet er selvsagt at jeg kan by de som måtte slenge innom i desember på julekaffe fra min splitter nye kaffetrater.
Så det er aldri så galt at det ikke er godt for noe...
Jeg var for første gang klinkende edru på julebord.
ikke en smule dussemang engang som Mormor pleide å si.
Så hadde jeg jo også jobbet 3 nattevakter frem mot julebordet og var klar for å reise hjem i halv tolv tiden.
Fikk ikke lagt meg før rundt 03.30 da alikevel for vi hadde fått besøk fra Oslo som skal bli her hele helgen.
Ellers går livet sin vante gang og i dag skal vi på julegate åpning i sentrum, du verden så koselig!
Formen er bra og alle hjerter gleder seg.

Over og ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar