Sider

torsdag 21. mai 2015

Intervaller til du hyperventilerer



Når treningstøyet ligger ved siden av sengen om morgenen, finnes det ingen unnskyldninger for å la være å ta det på seg.
Når du først har fått på deg treningstøy ville det bare være dumt å ikke trene..
Ergo trener man, men det finnes mange måter å trene på.
Trening er ikke ensbetydende med å svette på et trenings senter, svette kan man igrunn gjøre hvor som helst.
Skygge selfie er gøy

I dag svettet jeg i Buerskogen igjen, sammen med Marwin.
Jeg ser at han blir litt på stuss over at Mamma faktisk LØPER.
Nå skal jeg ikke påberope meg å ha løpt Buerskogen rundt, det har jeg verken kondis til eller pust til ennå, men intervaller til jeg nesten hyperventilerer - DET fikser jeg.
Prøver å holde meg unna hjertestans da, det hadde vært kjedelig når man er mutt putt aleine i skauen.
Idyllisk i skogen

Marwin bader og blir skikkelig god å møkkete,
da er vel hensikten oppnådd for hans del.
Intervall trening, men like blid..
Skulle bare lagt igjen jakka hjemme, den ble for
varm i dag, men skitt au, en vet jo aldri..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar