Sider

tirsdag 19. mai 2015

Vel overstått

I dag var det god grunn til å legge inn en skikkelig treningsøkt, etter 2 dager med utskeielser.
Både 16. og 17. Mai var preget av "fest i munn".
Det var helt greit, en kan ikke bli helt hysterisk heller, jeg koste meg jeg og har ikke et snev av dårlig samvittighet engang.

Nå er det bare å klemme til med strie skjorte og havrelefse igjen.
Dvs. Strieskjorta er vel mer treningstøy for min del og havrelefsa bytter jeg glatt ut med grønnsaker.

17. Mai var helt super , jeg fikk på meg bunaden min og kunne til og med puste OG bøye meg.
Ungene var pyntet fra topp til tå, til og med Storebror hadde langbukser og skjorte i anledning dagen.
Fabian var kjempe stolt over den flotte bunaden Mimmi hadde strikket til ham og sto liksom å vokste mens vi tok bilder av ham.

Det ble spist deilig frokost hos Mor og Far med egg og bacon og masse annet godt som hører til på 17.Mai, vi fikk kjøpt ballong, tatt en tur nedom tivoli, slik at vi fikk med oss en bamse til i samlingen og pølse lunsjen og hos Mimmi og Besse var like hyggelig som alltid.
Jeg sovnet på sofaen hjemme og lå der som et slakt i nesten 2 timer, før jeg, Golferen og Storebror satte kursen mot VerdensTeatret og ungdoms disko, der klarte jeg sågar å klemme i meg en kebab også!!
Men softisen jeg hadde gledet meg til, den orket jeg ikke, det får bli senere det da...
17.Mai komiteèn var på besøk i Verdensteatret

I morgen er det innveiing og måling av livvidde, det blir spennende - nesten for spennende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar