Sider

søndag 5. januar 2014

Nytt år, nye ....

Siden sist jeg skrev blogg, har mange ting endret seg i livet vårt.
Golferen og jeg har sørget for familieforøkelse på våre eldre dager.
En deilig liten attpåklatt som her for annledningen fått navnet Lillebror, dermed gikk vi fra å være 4`r Banden på Buer til å bli 5`r Banden.


Jeg tar meg fremdeles i å skrive feil på bursdagskort osv. når det skal hilses fra oss alle.
Storesøster retter stadig på meg å sier: "hva med Lillebror da?"
Storebror som VAR Lillebror har nå faktisk blitt så stor at han sliter skosåler på Ungdomskolen.
Storesøster har begynt på siste etappen i det man kan kalle obligatorisk skolegang, hun har begynt på videregående.
Selv har jeg byttet jobb og jobber nå i bolig istedenfor i eldreomsorgen og er veldig fornøyd med byttet.
Golferen er på plass i Nordsjøen som alltid, når han tjener til smør på brødskiva.

Denne lille familen min er voldsomt sosiale - NOT!
I skrivende stund sitter Storebror på rommet å spiller, Golferen sitter i stua å ser på TV, Storesøster og jeg sitter ved hver vår PC, unnskyld Storesøster sitter selvsagt ved en MAC og Lillebror sover.
ONE BIG HAPPY FAMILY :-)

Vi høres :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar