Sider

tirsdag 17. mars 2009

Neida, jeg ække helt døll!


Jeg kom på hvor døllt det hørtes ut å si at jeg hadde SF i mitt hjerte - sånn helt uten videre!
Poenget er da at det kommer fra en sang om nettopp laget, og der heter det:
jeg har SF i mitt hjerte!
Og da kom jeg på det da vet dere...

Men nå tror jeg at jeg er frisk igjen!

Har sett en hel del episoder av MONK i dag forresten - så sammenlignet med ham er jo jeg rå normal:
Ikke tar jeg på alle postkasser jeg passerer, ikke unngår jeg å gå på sprekker i brostein og asfalt, jeg tørker meg ikke frenestisk på hendene og jeg får ikke panikk dersom ting ikke står helt på line...

Over og ut !

2 kommentarer:

  1. Det er ikke mye dølt nei;).Er Vålenga fan av hele mitt hjerte jeg. Tror andre supportere er helt med på den kjære Prinsesse.
    Det bare viser hvor kjært laget er for deg det,klart du blir glad når de slår Brann.

    SvarSlett
  2. Da sier jeg selvsagt takk for den!
    Det er bare så rart liksom når jeg som i utgangspunktet ikke er særlig fotball int. er helt gal etter hjemmelaget mitt!
    Jeg får frysninger på ryggen osv.
    De eneste kapene jeg i det hele tatt gidder å se er jo SF sine og det har pågått i 5 år nå..det er sånn at jeg lurer på om jeg er er febril?

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar