Sider

mandag 16. mars 2009

VI VANT - og jeg har SF i mitt hjerte!


Nå bare svever jeg på en BLÅ sky her dere...
Vi var på arnenaen å så første kamp for Sandefjord i denne tippeliga runden!
Vi har jo sessong biletter kan skjønne!!!
Sandefjord - Brann 3-1 ække feil det altså..
Jeg var nær ved å revne av lykke, det var overkjøring delux og det smaker så jævlig forbanna godt.
Spes. fordi ingen hadde tro på et sånt resultat i utgangspunktet.
Det kunne fort stått 5 - 0 faktisk, hvis ikke SF hadde fått annulert 2 mål, dessuten kom trøste målet til Brann ved straffespark.
Nok om fotball..jeg har jo et liv tross alt..

I dag har jeg stort sett små ryddet og det må faktisk til noen ganger det også...
Dessuten har jeg fått en liten oppsving i scrappingen min, etter at vi var på kurs på lørdag.
Det er da man ser hva man skulle ha hatt for noe mer nemlig, jeg trenger flere puter, noe mer stempelputer, for ikke å snakke om knapper, eyelets og kartong, ensfarget og mønstret.
Jeg har jo nemlig for lenge siden satt meg fore at jeg skal lage album til Storesøster til konfimasjon, hvis hun da skal stå til konfirmasjon.
Om det blir kristelig eller borgerlig blåser jeg i, album skal ungen ha uannsett og okke som.
Men sånt tar tid som alle scrappere vet...

Over og ut i seriersrus!

3 kommentarer:

  1. Grattis med en super seier!Det er deilig når laget i ditt hjerte vinner,godfølesen det.
    Og lykke til med Scrapingen,du ha litt å gjøre der,men for en flott ting å få:)

    SvarSlett
  2. Jeg kan ikke annet enn å si 1000 takk jeg da Lisbeth:-) og ja, en jobb av en annen verden, men hun ække mer enn 12 år så jeg har gooood tid!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar