Sider

onsdag 25. mars 2009

Jeg er i sjokk..

Hei Jentene!(og de mannfolk som måtte forville seg inn hit)

I dag våknet jeg av en sjokk beskjed - det blir ikke noe bryllup!
Jeg igjentar - jeg skal ikke i bryllup på fredag - det er nemlig avlyst..
Jeg orker ikke og synes heller ikke det passer seg å gå inn på detaljer rundt det, men jeg er bare heeelt og fullsyendig rysta..
For dem som kan det å lese mellom linjene - skjønner kanskje hva det dreier seg om, for bryllups nerver er det ikke!
Det er jo en tragedie - 3 dager før den store dagen, dvs. egentlig er det jo bare 2 dager før, for den store dagen skulle vært på fredag.
Det er første gang i historien at jeg opplever å ha blitt bedt i et bryllup som så blir avlyst.
Jeg får nesten Albert og Herbert fornemmelser!




Over og ut - fra en Prinsesse som er rystet inn i grunnvollende!

6 kommentarer:

  1. Nå vet jo jeg litt mer enn det som står her og ja det er helt tragisk.Det finnes ikke ord.Det er sånn enn bare ser på film tenker jeg,men den gang ei.Du står bare mitt opp i det.

    SvarSlett
  2. Jeg aner ikke hvem det er snakk om, og jeg er litt sjokkert selv. Er det virkelig mulig?

    SvarSlett
  3. Huff, dette høres forferdelig. Håper det går bra med disse, som jeg ikke kjenenr, og at ting ordner seg. Det skal jo være hyggelig å skulle gifte seg!

    SvarSlett
  4. Skjønner at det er litt av et sjokk ja. Men når det blir avlyst så sent må det jo ha vært et eller annet som ikke stemte helt. Kanskje bedre det en å stå i kirken/kontoret å vente på noen som aldri dukker opp eller enda værre,sier nei. Uansett så høres det litt merkelig ut,håper de finner ut av det.

    SvarSlett
  5. Uff, jeg synes synd på de det gjelder. Jeg håper det ordner seg for de to tilslutt..

    SvarSlett
  6. Det er desverre ikke mulig at det vil ordne seg!
    Det blir ikke bryllup og det er nok like greit for å si det slik.
    En av de involverte har oppført seg så til de grader umoralsk at det ligner ingen ting..

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar