Sider

tirsdag 3. mars 2009

Glemsk jeg? - aldri hørt om!


Det er opplest og vedtatt, jeg er usannsynlig glemsk!
Enda godt jeg er kongelig og har folk rundt meg som dekker over den slags... eller har jeg glemt det også kanskje?
Det er skremmende hvor glemsk jeg faktisk er..
I går glemte jeg feks. at jeg hadde en lege avtale på Nøtterøy, det kom jeg på 5 min. før jeg skulle ha vært der.
Så jeg måtte bestille en ny time, nå var det jo ikke liv om å gjøre - jeg skulle til ultralyd av halsen min i forbindelse med at de mener jeg har STRUMA!
Så at jeg må vente ei uke til er ikke verdens undergang selvfølgelig.

MEN det stopper ikke der vet dere..
Prinsen kan si til meg i det jeg går ut av døra for å handle "ta med VG da"
Og jeg kommer som oftest hjem UTEN VG.
Storsøster K, sa her forleden at hun ville jeg skulle ringe tannlegen fordi hun hadde mistet en fylling i en tann trodde hun..
Jeg ringte forsåvidt til tannlegen den dagen, men de hadde lunsj og jeg tenkte:
oki, jeg ringer litt senere, men det glemte jeg jo, så i går 5 dager senere ringte jeg for da kom jeg på det igjen.
Et annet eksempel, er at jeg kan glemme at jeg har laget en avtale med noen.
Feks: jeg skulle møte ei venninne i byen kl. 10.00, dette kom jeg på 10.15 og ble selvfølgelig en del forsinket.
I går ringte mamma meg og lurte på når jeg hadde tenkt å komme med den boksen hun skulle ha den hjemmelagede vanilijeisen i? som vi hadde avtalt i helgen.
I morgen skal jeg møte en venninne for å ta en kopp kaffe i byen kl. 11.30, jeg er like spent som dere på hvorvidt jeg dukker opp!

Jeg er totalt avhengig av en filofax, eller en moleskin eller den slags.
Alt gikk mye bedre da jeg kunne skrive opp alt jeg skulle..
Så mitt mål i dag er å dra til byen med isboks til mamma og samtidig kjøpe meg en 7.sans.
Den jeg har fra naturens side er nemlig alt for dårlig!!
Det er bare tull og glemsomhet selvsagt fra min side at jeg ikke skaffet meg en allerede den 1. januar!
Men der kan dere altså de hvordan det står til med topplokket mitt om dagen.
Det viser seg jo at en av symtomene ved for lavt stoffskifte, noe legen mener jeg tildels har er NETTOPP det å være glemsk, distre osv.

Arg, det er jo forferdelig slitsomt å ha det sånn, jeg var ikke så ille før, alzheimer light føler jeg liksom ikke jeg kan skylde på i en alder av 34.
Ikke ønsker jeg å kunne ha det å skylde på heller for alzheimer er jo noe fryktelig dritt!!

Nå kom jeg foresten på at jeg skulle skrive en mail til en tjommi om at jeg som medlem av........idrettslag ville at han skulle melde meg inn på spenst, for da får jeg det for 100 kr. i mnd.
OKI - ny sjekkliste i dag blir som følger:
isboks til Mamma
mail til Sven
7.sans til meg
og innkjøp til bakst for morgen dagen
samt skriv inn i ny 7. sans at jeg har avtale med venninne kl.11.30 i morgen!

Over og ut, sånn litt på etterslep!

2 kommentarer:

  1. hehehe... velkommen i klubben, denne var helt hærlig å lese :))

    SvarSlett
  2. Det værste av det hele er jo at det er sant Gunn!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar