Sider

onsdag 11. mars 2009

mat TILSYNET.. en føljetong!

Her er kontoret jeg fant i dag:

Kjære mat tilsynet!

Håper jeg ikke er for sent ute med å booke dere nå altså.
Min kone og jeg skal avholde fetter og kusine fest lør. den 27. mars d.å.
Og i den annledning har vi brukt en helvetes masse penger på sjømat,sånn som hummer, krabbe, reker, blåskjell og kreps..
så mye penger har vi faktisk brukt at det vanskelig gjør det for oss å itillegg holde et lokale.
Derfor har vi bestemt oss for å holde festen utendørs på en strand her i nærheten.
Det er her der kommer inn.
Dersom dere kan stille med 6 mann og en stor grønn pressening er det helt supert!
Da slipper vi jo også å bruke penger på et stort party telt til å ha stående over maten, ettersom værgudene kan være litt atale sånn i mars mnd.

Sånn jeg ser det for meg, så benytter vi oss av 4 mann og pressenning, som da beskytter maten mot vær, vind og måker, også holder de resterende 2 mennene gjestene i sjakk i forhold til event. rester - enkelte kan være lang fingrede som dere sikkert har erfaring med.

På forhånd 1000 takk!

Med vennlig hilsen
HKH

Ps. kontakt informasjon finner dere bak på arket.


Over og ut!

2 kommentarer:

  1. :)Takk for at du oppfylte ønsket mitt. Jeg ler like mye hver gang jeg. Synes jeg ser dem der de står å holder presseningen.

    SvarSlett
  2. Det var det jeg så for meg jeg også...

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar