Sider

søndag 8. mars 2009

Bursdagshelg...

Denne helgen har vi hatt 2 bursta`selskaper for Storesøster K som ble 12 år!
Fredag var det RED&BLUE party med 11 jenter her, du verden for et lydnivå de kan opparbeide.
For ikke å snakke om hva petite små damer kan klare å få i seg!
4 store pizzaer, ikke mindre enn 10.5 ltr.brus, 4 svææære boller m/ poppcorn, muffins, en halv sjokoladekake, 1/2 marsipankake og attpåtil 2 store skåler m/ smågodt, samt en bigbag med ostepop.. Jeg gir meg ende over...
Jeg laget en adjektiv historie til dem og de skulle fylle inn ord da ikke sant - beskrivende ord...
Her er noe av hva de kom med: blodslurpende, sexgale, knullegærne, kondomavhengige og jævlige...oki, de kom med mer uskyldige ord som, fete, onde, dumme, pene,osv også.
Men den som snakker høyt om at 12 åringene er små vesner med et søtt ordforåd - ja han kan gå hjem å vogge!Fra 18.00 - 22.00 varte harraballet og jeg tok meg selb i å tenke at det sikkert hadde holdt med 3 timer..
Men det var velykket fikk jeg da iallfall med meg og 2 av jentene sov over, jeg tror de sloknet først sånn i 01.30 tiden.På lørdag kom det en haug med familie for å gjøre stas på den unge damen, og da var det et laaangt mer sivilisert språk kan jeg love.
Storesøster var kjempe fornøyd med både gjester og gaver og ikke så rent lite fornøyd med at folk kom fra Oslo, Kongsberg og langt oppi lågendalen for å feire henne.
I dag har roen imidlertid senket seg over huset igjen og godt er det..

Over og ut!

2 kommentarer:

  1. Høres ut som disse jentene har kost seg. Gratulerer med vel overstått!! Hørtes ut som en fin, fin helg

    SvarSlett
  2. joda, tror nok det var svært så vellykket sett fra deres side, men får et språk da gett!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar