Sider

søndag 15. mars 2009

Linedance er slitsomt spes. i ullgenser


I går var det utdrikkingslag og det var usedvanlig hyggelig.
Jeg var klinkende edru og det var forbausende mange andre som også var det.
MEN vi hadde det kjempe artig på tross av eller kanskje nettopp på grunn av det..
Først hentet vi brud, som fikk utdelt tiara og ble kåret til Miss Bride 2009, derfor fikk hun et flott banner å gå med.

Så dro vi til Larvik og var med på et 3 timers kurs i scraapbooking, med det for øyet selvfølgelig å lage et flott album til bruden fra oss alle.
Så bar turen videre til et ridesenter, hvor vi først grillet pølser og skravla osv i ei grillhytte, kjempe kos.
Etterpå hadde vi en times LINEdance kurs, å vi var kjempe flinke alle sammen, så det ble litt av en oppvisning.
JEG for min del har ikke svetta så mye på lenge, det at jeg hadde ullgenser på kan selvsagt være en medvirkende årsak til dette, men morro var det!
I 19.00 tiden satte vi nesa hjemover igjen, og endte opp hjemme hos BRUD med taco og masse mere skravling + at vi så en film som var laget med BRUDGOM hvor han måtte svare på en del spørsmål og BRUD måtte gjette på hva han hadde svart.

Det gikk med andre ord rolig for seg, men det var alikevel et av de mer vellykkede utdrikkingslag jeg har vært med på!
Alle hadde det som plomma i egget til og med BRUD, for hun slapp å selge halv råtten kål på torvet eller opptre forran publikum i minimalt med klær.
Tror det er noe med hva en finner intresant etter fyllte 30.

Ikke at jeg på noen måte mener at vi som har passert 30 ikke kan ha det gøy og drite oss ut, jeg har nemlig ikke driti meg så mye ut jeg som etter at jeg fyllte 30.
MEN det jeg mener er vel at det går ann å ha det morro når en er edru og at det å ha det morro på utdrikkingslag ikke nødvendigvis må være ensbetydende med å drite ut bruden etter alle kunstens regler.

Over og ut!

5 kommentarer:

  1. Så bra da at det ble en vellykket kveld:))Nei enn trenger ikke å drikke for å ha det gøy og godt er det;))

    SvarSlett
  2. Høres ut som en utdrikningslag alle faktisk husker og det er jo litt av vitsen atter min mening. Og nei,man trenger abcolutt ikke drikke for å ha det gøy.Når det gjelder å drite seg ut er min erfaring at med alder kommer selvsikkerhet og da er man ikke redd for å drite seg ut lenger og godt er det:))

    SvarSlett
  3. Men det hørtes veldig veeeldig varmt ut med ullgenser og linedance!

    SvarSlett
  4. Alldeles enig. Synes det høres ut som dere hadde en flotters dag! :)

    SvarSlett
  5. Det hadde vi!
    Jeg får si som min Mormor ofte sa: Det var skjeldent hyggelig!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar